|
|
|||
|
|||
|
Qui serà per tu el jugador del mes d'abril? Espero les contestes i comentaris.Gràcies a tots. Salut
Shaqattack |
|
|
|||
|
|||
|
> invitado ha escrito:
> Qui serà per tu el jugador del mes d'abril? Espero les contestes i comentaris.Gràcies a tots. Salut > Shaqattack La resposta és molt senzilla, mi buen Shaq, degut a lo poquet que queda de mes, la diferència de punts, el joc demostrat i la seva supremacia, el gran favorit, i amb diferència és...., Smachapabajo, ..., jijijiji... No, està clar que estarà entre Bullas, Revés i Martillo. Jo crec més aviat que serà Bullas però.... Ansias. |
|
|
|||
|
|||
|
> invitado ha escrito:
>> invitado ha escrito: >> Qui serà per tu el jugador del mes d'abril? Espero les contestes i comentaris.Gràcies a tots. Salut >> Shaqattack > > La resposta és molt senzilla, mi buen Shaq, degut a lo poquet que queda de mes, la diferència de punts, el joc demostrat i la seva supremacia, el gran favorit, i amb diferència és...., Smachapabajo, ..., jijijiji... > No, està clar que estarà entre Bullas, Revés i Martillo. Jo crec més aviat que serà Bullas però.... > Ansias. Me encanta que me hagas esta pregunta, Shaq. Para mi será Bullas quien se lleve el primer entorchado. Ha empezado la temporada con mucha fuerza y haciendo un análisis de su juego, me atrevería a decir que ha variado un poco su estilo. Si os fijais ha bajado sensiblemente su media de BF por partido respecto al 1er campeonato, optando más por la colocación (sin olvidar la potencia: 1,75 por partido) y asegurando mucho más el punto. Sin duda, un jugador a tener muy en cuenta... Con menos posibilidades veo a los demás, teniendo en cuenta que seguramente se batirán en duelos fratricidas este fin de semana, y el siguiente, y el otro... Revés |
|
|
|||
|
|||
|
> invitado ha escrito:
>> invitado ha escrito: >>> invitado ha escrito: >>> Qui serà per tu el jugador del mes d'abril? Espero les contestes i comentaris.Gràcies a tots. Salut >>> Shaqattack >> >> La resposta és molt senzilla, mi buen Shaq, degut a lo poquet que queda de mes, la diferència de punts, el joc demostrat i la seva supremacia, el gran favorit, i amb diferència és...., Smachapabajo, ..., jijijiji... >> No, està clar que estarà entre Bullas, Revés i Martillo. Jo crec més aviat que serà Bullas però.... >> Ansias. > > Me encanta que me hagas esta pregunta, Shaq. Para mi será Bullas quien se lleve el primer entorchado. Ha empezado la temporada con mucha fuerza y haciendo un análisis de su juego, me atrevería a decir que ha variado un poco su estilo. Si os fijais ha bajado sensiblemente su media de BF por partido respecto al 1er campeonato, optando más por la colocación (sin olvidar la potencia: 1,75 por partido) y asegurando mucho más el punto. Sin duda, un jugador a tener muy en cuenta... Con menos posibilidades veo a los demás, teniendo en cuenta que seguramente se batirán en duelos fratricidas este fin de semana, y el siguiente, y el otro... > Revés Jo apuesto por mi gran companyer Revés, sé que amb el que estudia les estadístiques farà tot el possible per posar-se com a jugador del mes, encara que serà difícil! Bullas no t'ho posarà fàcil. Què em dieu del pichichi? encara que em costi reconèixer , serà Panzer, tot depèn del que avaluem, si la mitja o el nº total de boles, Jo , como serio candidato, lluitaré fins al final. Espero respostes Shaqattack |
|
|
|||
|
|||
|
> invitado ha escrito:
>> invitado ha escrito: >>> invitado ha escrito: >>>> invitado ha escrito: >>>> Qui serà per tu el jugador del mes d'abril? Espero les contestes i comentaris.Gràcies a tots. Salut >>>> Shaqattack >>> >>> La resposta és molt senzilla, mi buen Shaq, degut a lo poquet que queda de mes, la diferència de punts, el joc demostrat i la seva supremacia, el gran favorit, i amb diferència és...., Smachapabajo, ..., jijijiji... >>> No, està clar que estarà entre Bullas, Revés i Martillo. Jo crec més aviat que serà Bullas però.... >>> Ansias. >> >> Me encanta que me hagas esta pregunta, Shaq. Para mi será Bullas quien se lleve el primer entorchado. Ha empezado la temporada con mucha fuerza y haciendo un análisis de su juego, me atrevería a decir que ha variado un poco su estilo. Si os fijais ha bajado sensiblemente su media de BF por partido respecto al 1er campeonato, optando más por la colocación (sin olvidar la potencia: 1,75 por partido) y asegurando mucho más el punto. Sin duda, un jugador a tener muy en cuenta... Con menos posibilidades veo a los demás, teniendo en cuenta que seguramente se batirán en duelos fratricidas este fin de semana, y el siguiente, y el otro... >> Revés > > Jo apuesto por mi gran companyer Revés, sé que amb el que estudia les estadístiques farà tot el possible per posar-se com a jugador del mes, encara que serà difícil! Bullas no t'ho posarà fàcil. Què em dieu del pichichi? encara que em costi reconèixer , serà Panzer, tot depèn del que avaluem, si la mitja o el nº total de boles, Jo , como serio candidato, lluitaré fins al final. Espero respostes > Shaqattack Ufffffff... El pichichi és cosa de 2, però sincerament crec que ho té una mica millor l'amic Panzer. Només 1/2 punt separa tots dos, però amb la diferència que el rookie Shaq ha jugat 6 partits més i li serà molt complicat retallar-la. Aquest cap de setmana serà decissiu per aclarir aquest dubte. Si Shaq juga 3 partis i treu 6 PF a cada un d'ells, dilluns seria el 1er classificat amb una diferència de 4 centessimes (això sempre que Panzer no jugui i faci una exhibició de les seves...). Retallar diferències seria complicat per qualsevol esser humà, però no impossible per aquesta força de la natura. Revés |
|
|
|||
|
|||
|
> invitado ha escrito:
>> invitado ha escrito: >>> invitado ha escrito: >>>> invitado ha escrito: >>>>> invitado ha escrito: >>>>> Qui serà per tu el jugador del mes d'abril? Espero les contestes i comentaris.Gràcies a tots. Salut >>>>> Shaqattack >>>> >>>> La resposta és molt senzilla, mi buen Shaq, degut a lo poquet que queda de mes, la diferència de punts, el joc demostrat i la seva supremacia, el gran favorit, i amb diferència és...., Smachapabajo, ..., jijijiji... >>>> No, està clar que estarà entre Bullas, Revés i Martillo. Jo crec més aviat que serà Bullas però.... >>>> Ansias. >>> >>> Me encanta que me hagas esta pregunta, Shaq. Para mi será Bullas quien se lleve el primer entorchado. Ha empezado la temporada con mucha fuerza y haciendo un análisis de su juego, me atrevería a decir que ha variado un poco su estilo. Si os fijais ha bajado sensiblemente su media de BF por partido respecto al 1er campeonato, optando más por la colocación (sin olvidar la potencia: 1,75 por partido) y asegurando mucho más el punto. Sin duda, un jugador a tener muy en cuenta... Con menos posibilidades veo a los demás, teniendo en cuenta que seguramente se batirán en duelos fratricidas este fin de semana, y el siguiente, y el otro... >>> Revés >> >> Jo apuesto por mi gran companyer Revés, sé que amb el que estudia les estadístiques farà tot el possible per posar-se com a jugador del mes, encara que serà difícil! Bullas no t'ho posarà fàcil. Què em dieu del pichichi? encara que em costi reconèixer , serà Panzer, tot depèn del que avaluem, si la mitja o el nº total de boles, Jo , como serio candidato, lluitaré fins al final. Espero respostes >> Shaqattack > > Ufffffff... El pichichi és cosa de 2, però sincerament crec que ho té una mica millor l'amic Panzer. Només 1/2 punt separa tots dos, però amb la diferència que el rookie Shaq ha jugat 6 partits més i li serà molt complicat retallar-la. Aquest cap de setmana serà decissiu per aclarir aquest dubte. Si Shaq juga 3 partis i treu 6 PF a cada un d'ells, dilluns seria el 1er classificat amb una diferència de 4 centessimes (això sempre que Panzer no jugui i faci una exhibició de les seves...). Retallar diferències seria complicat per qualsevol esser humà, però no impossible per aquesta força de la natura. > Revés Pues lo has dejado bien clarito en el tema Pichichi. No nos gustan las estadísticas, Reves, apenassss........, me voy a cascar un enlace con ciertas gráficas y demás... Ansias |
|
|
|||
|
|||
|
> invitado ha escrito:
>> invitado ha escrito: >>> invitado ha escrito: >>>> invitado ha escrito: >>>>> invitado ha escrito: >>>>>> invitado ha escrito: >>>>>> Qui serà per tu el jugador del mes d'abril? Espero les contestes i comentaris.Gràcies a tots. Salut >>>>>> Shaqattack >>>>> >>>>> La resposta és molt senzilla, mi buen Shaq, degut a lo poquet que queda de mes, la diferència de punts, el joc demostrat i la seva supremacia, el gran favorit, i amb diferència és...., Smachapabajo, ..., jijijiji... >>>>> No, està clar que estarà entre Bullas, Revés i Martillo. Jo crec més aviat que serà Bullas però.... >>>>> Ansias. >>>> >>>> Me encanta que me hagas esta pregunta, Shaq. Para mi será Bullas quien se lleve el primer entorchado. Ha empezado la temporada con mucha fuerza y haciendo un análisis de su juego, me atrevería a decir que ha variado un poco su estilo. Si os fijais ha bajado sensiblemente su media de BF por partido respecto al 1er campeonato, optando más por la colocación (sin olvidar la potencia: 1,75 por partido) y asegurando mucho más el punto. Sin duda, un jugador a tener muy en cuenta... Con menos posibilidades veo a los demás, teniendo en cuenta que seguramente se batirán en duelos fratricidas este fin de semana, y el siguiente, y el otro... >>>> Revés >>> >>> Jo apuesto por mi gran companyer Revés, sé que amb el que estudia les estadístiques farà tot el possible per posar-se com a jugador del mes, encara que serà difícil! Bullas no t'ho posarà fàcil. Què em dieu del pichichi? encara que em costi reconèixer , serà Panzer, tot depèn del que avaluem, si la mitja o el nº total de boles, Jo , como serio candidato, lluitaré fins al final. Espero respostes >>> Shaqattack >> >> Ufffffff... El pichichi és cosa de 2, però sincerament crec que ho té una mica millor l'amic Panzer. Només 1/2 punt separa tots dos, però amb la diferència que el rookie Shaq ha jugat 6 partits més i li serà molt complicat retallar-la. Aquest cap de setmana serà decissiu per aclarir aquest dubte. Si Shaq juga 3 partis i treu 6 PF a cada un d'ells, dilluns seria el 1er classificat amb una diferència de 4 centessimes (això sempre que Panzer no jugui i faci una exhibició de les seves...). Retallar diferències seria complicat per qualsevol esser humà, però no impossible per aquesta força de la natura. >> Revés > > Pues lo has dejado bien clarito en el tema Pichichi. No nos gustan las estadísticas, Reves, apenassss........, me voy a cascar un enlace con ciertas gráficas y demás... > Ansias > Mi apuesta por el jugador del mes va a ser PANZER acumula victoria diaria y conociéndolo va a hacer un sprint a final de mes que os vais a cagar.Mi apuesta por el pichichi es Shackattack las apuesta en betadwin estan 10 a 1 en los dos casos. Martillo. |
|
|
|||
|
|||
|
> invitado ha escrito:
>> invitado ha escrito: >>> invitado ha escrito: >>>> invitado ha escrito: >>>>> invitado ha escrito: >>>>>> invitado ha escrito: >>>>>> Qui serà per tu el jugador del mes d'abril? Espero les contestes i comentaris.Gràcies a tots. Salut >>>>>> Shaqattack >>>>> >>>>> La resposta és molt senzilla, mi buen Shaq, degut a lo poquet que queda de mes, la diferència de punts, el joc demostrat i la seva supremacia, el gran favorit, i amb diferència és...., Smachapabajo, ..., jijijiji... >>>>> No, està clar que estarà entre Bullas, Revés i Martillo. Jo crec més aviat que serà Bullas però.... >>>>> Ansias. >>>> >>>> Me encanta que me hagas esta pregunta, Shaq. Para mi será Bullas quien se lleve el primer entorchado. Ha empezado la temporada con mucha fuerza y haciendo un análisis de su juego, me atrevería a decir que ha variado un poco su estilo. Si os fijais ha bajado sensiblemente su media de BF por partido respecto al 1er campeonato, optando más por la colocación (sin olvidar la potencia: 1,75 por partido) y asegurando mucho más el punto. Sin duda, un jugador a tener muy en cuenta... Con menos posibilidades veo a los demás, teniendo en cuenta que seguramente se batirán en duelos fratricidas este fin de semana, y el siguiente, y el otro... >>>> Revés >>> >>> Jo apuesto por mi gran companyer Revés, sé que amb el que estudia les estadístiques farà tot el possible per posar-se com a jugador del mes, encara que serà difícil! Bullas no t'ho posarà fàcil. Què em dieu del pichichi? encara que em costi reconèixer , serà Panzer, tot depèn del que avaluem, si la mitja o el nº total de boles, Jo , como serio candidato, lluitaré fins al final. Espero respostes >>> Shaqattack >> >> Ufffffff... El pichichi és cosa de 2, però sincerament crec que ho té una mica millor l'amic Panzer. Només 1/2 punt separa tots dos, però amb la diferència que el rookie Shaq ha jugat 6 partits més i li serà molt complicat retallar-la. Aquest cap de setmana serà decissiu per aclarir aquest dubte. Si Shaq juga 3 partis i treu 6 PF a cada un d'ells, dilluns seria el 1er classificat amb una diferència de 4 centessimes (això sempre que Panzer no jugui i faci una exhibició de les seves...). Retallar diferències seria complicat per qualsevol esser humà, però no impossible per aquesta força de la natura. >> Revés > > Pues lo has dejado bien clarito en el tema Pichichi. No nos gustan las estadísticas, Reves, apenassss........, me voy a cascar un enlace con ciertas gráficas y demás... > Ansias > |
|
|
|||
|
|||
|
> invitado ha escrito:
>> invitado ha escrito: >>> invitado ha escrito: >>>> invitado ha escrito: >>>>> invitado ha escrito: >>>>>> invitado ha escrito: >>>>>>> invitado ha escrito: >>>>>>> Qui serà per tu el jugador del mes d'abril? Espero les contestes i comentaris.Gràcies a tots. Salut >>>>>>> Shaqattack >>>>>> GRACIAS AMIGOS,JEJEJEE: ME ABRUMA TANTA ALABANZA.....POR FIN OBTIENEN SU RECOMPENSA LAS LARGAS NOCHES SIN DORMIR REALIZANDO FLEXIONES CON UN SOLO DEDO Y CON LA PUNTA...ESAS IDAS I VENIDAS A LAS ESCALERAS DE NUESTRA GRAN CATEDRAL...A LA PATA COJA....TODO ELLO PARA REALIZAR UN GRAN INICIO DE ESTE SEGUNDO TORNEO...EN FIN NO TENGO PALABRAS....GRACIAS REVES POR ESE ANALISIS PORMENORIZADO DE MI NUEVA ESTRATEGIA QUE TAN AVILMENTE HAS RUBRICADO...( SERA ESTRATEGIA ESTOS DOS PARTIDICOS DE LOS ULTIMOS DOS MIERCOLES?) POR MI PARTE YO CREO QUE SE MERECE EL TROFEO NUESTRO GRAN AMIGO "CHANCLETAS" QUE ESTA REALIZANDO UN GRAN PRIMER MES DE ACLIMATAMINETO A NUESTRO TORNEO...NO CON GRANDES VICTORIAS....PERO SI CON ESE ANSIA DE ALCANZAR LOS PUESTOS QUE SE MERECE EN LA CABEZA DE LA CLASIFICACION BULLAS >>>>>> La resposta és molt senzilla, mi buen Shaq, degut a lo poquet que queda de mes, la diferència de punts, el joc demostrat i la seva supremacia, el gran favorit, i amb diferència és...., Smachapabajo, ..., jijijiji... >>>>>> No, està clar que estarà entre Bullas, Revés i Martillo. Jo crec més aviat que serà Bullas però.... >>>>>> Ansias. >>>>> >>>>> Me encanta que me hagas esta pregunta, Shaq. Para mi será Bullas quien se lleve el primer entorchado. Ha empezado la temporada con mucha fuerza y haciendo un análisis de su juego, me atrevería a decir que ha variado un poco su estilo. Si os fijais ha bajado sensiblemente su media de BF por partido respecto al 1er campeonato, optando más por la colocación (sin olvidar la potencia: 1,75 por partido) y asegurando mucho más el punto. Sin duda, un jugador a tener muy en cuenta... Con menos posibilidades veo a los demás, teniendo en cuenta que seguramente se batirán en duelos fratricidas este fin de semana, y el siguiente, y el otro... >>>>> Revés >>>> >>>> Jo apuesto por mi gran companyer Revés, sé que amb el que estudia les estadístiques farà tot el possible per posar-se com a jugador del mes, encara que serà difícil! Bullas no t'ho posarà fàcil. Què em dieu del pichichi? encara que em costi reconèixer , serà Panzer, tot depèn del que avaluem, si la mitja o el nº total de boles, Jo , como serio candidato, lluitaré fins al final. Espero respostes >>>> Shaqattack >>> >>> Ufffffff... El pichichi és cosa de 2, però sincerament crec que ho té una mica millor l'amic Panzer. Només 1/2 punt separa tots dos, però amb la diferència que el rookie Shaq ha jugat 6 partits més i li serà molt complicat retallar-la. Aquest cap de setmana serà decissiu per aclarir aquest dubte. Si Shaq juga 3 partis i treu 6 PF a cada un d'ells, dilluns seria el 1er classificat amb una diferència de 4 centessimes (això sempre que Panzer no jugui i faci una exhibició de les seves...). Retallar diferències seria complicat per qualsevol esser humà, però no impossible per aquesta força de la natura. >>> Revés >> >> Pues lo has dejado bien clarito en el tema Pichichi. No nos gustan las estadísticas, Reves, apenassss........, me voy a cascar un enlace con ciertas gráficas y demás... >> Ansias >> |
|
|
|||
|
|||
|
> invitado ha escrito:
>> invitado ha escrito: >>> invitado ha escrito: >>>> invitado ha escrito: >>>>> invitado ha escrito: >>>>>> invitado ha escrito: >>>>>>> invitado ha escrito: >>>>>>>> invitado ha escrito: >>>>>>>> Qui serà per tu el jugador del mes d'abril? Espero les contestes i comentaris.Gràcies a tots. Salut >>>>>>>> Shaqattack >>>>>>> GRACIAS AMIGOS,JEJEJEE: > ME ABRUMA TANTA ALABANZA.....POR FIN OBTIENEN SU RECOMPENSA LAS LARGAS NOCHES SIN DORMIR REALIZANDO FLEXIONES CON UN SOLO DEDO Y CON LA PUNTA...ESAS IDAS I VENIDAS A LAS ESCALERAS DE NUESTRA GRAN CATEDRAL...A LA PATA COJA....TODO ELLO PARA REALIZAR UN GRAN INICIO DE ESTE SEGUNDO TORNEO...EN FIN NO TENGO PALABRAS....GRACIAS REVES POR ESE ANALISIS PORMENORIZADO DE MI NUEVA ESTRATEGIA QUE TAN AVILMENTE HAS RUBRICADO...( SERA ESTRATEGIA ESTOS DOS PARTIDICOS DE LOS ULTIMOS DOS MIERCOLES?) > POR MI PARTE YO CREO QUE SE MERECE EL TROFEO NUESTRO GRAN AMIGO "CHANCLETAS" QUE ESTA REALIZANDO UN GRAN PRIMER MES DE ACLIMATAMINETO A NUESTRO TORNEO...NO CON GRANDES VICTORIAS....PERO SI CON ESE ANSIA DE ALCANZAR LOS PUESTOS QUE SE MERECE EN LA CABEZA DE LA CLASIFICACION > BULLAS > >>>>>>> La resposta és molt senzilla, mi buen Shaq, degut a lo poquet que queda de mes, la diferència de punts, el joc demostrat i la seva supremacia, el gran favorit, i amb diferència és...., Smachapabajo, ..., jijijiji... >>>>>>> No, està clar que estarà entre Bullas, Revés i Martillo. Jo crec més aviat que serà Bullas però.... >>>>>>> Ansias. >>>>>> >>>>>> Me encanta que me hagas esta pregunta, Shaq. Para mi será Bullas quien se lleve el primer entorchado. Ha empezado la temporada con mucha fuerza y haciendo un análisis de su juego, me atrevería a decir que ha variado un poco su estilo. Si os fijais ha bajado sensiblemente su media de BF por partido respecto al 1er campeonato, optando más por la colocación (sin olvidar la potencia: 1,75 por partido) y asegurando mucho más el punto. Sin duda, un jugador a tener muy en cuenta... Con menos posibilidades veo a los demás, teniendo en cuenta que seguramente se batirán en duelos fratricidas este fin de semana, y el siguiente, y el otro... >>>>>> Revés >>>>> >>>>> Jo apuesto por mi gran companyer Revés, sé que amb el que estudia les estadístiques farà tot el possible per posar-se com a jugador del mes, encara que serà difícil! Bullas no t'ho posarà fàcil. Què em dieu del pichichi? encara que em costi reconèixer , serà Panzer, tot depèn del que avaluem, si la mitja o el nº total de boles, Jo , como serio candidato, lluitaré fins al final. Espero respostes >>>>> Shaqattack >>>> >>>> Ufffffff... El pichichi és cosa de 2, però sincerament crec que ho té una mica millor l'amic Panzer. Només 1/2 punt separa tots dos, però amb la diferència que el rookie Shaq ha jugat 6 partits més i li serà molt complicat retallar-la. Aquest cap de setmana serà decissiu per aclarir aquest dubte. Si Shaq juga 3 partis i treu 6 PF a cada un d'ells, dilluns seria el 1er classificat amb una diferència de 4 centessimes (això sempre que Panzer no jugui i faci una exhibició de les seves...). Retallar diferències seria complicat per qualsevol esser humà, però no impossible per aquesta força de la natura. >>>> Revés >>> >>> Pues lo has dejado bien clarito en el tema Pichichi. No nos gustan las estadísticas, Reves, apenassss........, me voy a cascar un enlace con ciertas gráficas y demás... >>> Ansias >>> Mi apuesta en la general en Panzer , tiene victoria diaria y va a hacer un sprint final de mes que nos vamos a cagar . Mi apuesta por el pichichi es Shaq las apuestas en betandwin estan 69 a 1 en los dos casos. Martillo |